Förklädnnas Drottningen (novell)

hejsan jag är marriane tempel saund veroniktcq mareselq. Kalla mig marri . jag lever år2013 och är 13 år gammal. jag är ingen vanlig person. jag är mästare på förklädnader. och nu ska ni få höra min historia. den börjar en dag år 2005. jag var 5 år . och en man frågade mig så här :vill du göra mig en tjänst. jag var en vällupfostrad flicka och visste att alltid ska du hjälpas åt. så jag sa ja.åhh föresten här är en bild på mig jag klistrar fast den jhih
iallafall tilbaka där vi var. efter det skedde en rad mystiska händelser. bland annat en rad mystiska kläder och uppdrag.ja efter nu 8 år så är jag mästare på förklädnarer. nu kommer ni få veta alla minna updrag.
ses snart

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Aa dom är riktigt fina! :)

2011-04-20 @ 22:11:01
URL: http://faktaomhundar.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej! Jag brukar fixa bloggdesigns & sånt, och undrar om du vill ha en? (: Kontakta mig på:

[email protected]

2011-09-12 @ 16:45:11
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0