ny novell [en dolk för hjärtat]

ekslusiv ny novell.

                                       en dolk för hjärtat

annie titade tomt framför sig. hon kände att någon försökte tilltalla henne . inte bara med ord utan syner. om att något skulle hända. något som skulle påverka henne i själen . så mycket som skulle göra henne sorgsen. på något sätt. synen var hennes bästa vän han rymmde hemifrån. det skulle absolut inte hända.annie bästemde sej för att åka till sin bästa vän. när hon kom ditt såg hon sin bästa vän han låg i sin säng och hostade och såg jätte sjuk ut. hon vart orolig för vad som hänt . hon gick och knacka på.

- hej miss duffy sa annie

- åhh hej annie bra att du kom. sa miss duffy

- jag tänkte att jag skulle se hur det stog till med vernon sa hon

- ja kom in du sa vernons mamma lite nervöst

annie gick motviligt in. och gick uppför trappan till sin bästa vän vernons rum.
när hon kom upp så låg han där och såg förfärlig ut. när jag kom tittade han upp
han gedde sin pappa en blick om att gå
- jag ska rymma hemifrån sa han
en dolk kärde genom hjärtat och jag sprang ut ur det huset


en månad senare fick jag veta att vernon  försvunitt då fanns det bara ett val
 rymma hemifrån
the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0